2010. 10. 21.

Hozzátáplálás 2 - zöldségek

Mici már egy hónapja gyümölcsözik tízóraira, simán betol egy üveggel, és hatalmas vehemenciával ordít a 13 órai tápszer után, így egy hete arra jutottam, hogy eljött a zöldségek ideje. Nézegettem a bolti kajákat, de a bevezetéshez semmi jót nem találtam, pláne, hogy van olyan cég, aki még a sütőtökhöz is tesz cukrot!!!??? Szóval jó lesz Emmának a mamija főztje, ez elkövetező 20 évben úgy is ezt eszi majd :-))) Egyelőre a gyökeres cuccokból biztos ami biztos biot veszünk neki, a többiből majd jöhet a piaci. Kb. 1 hete vágtunk bele a dologba, az IKEA-ban vettem egy párolóbetétet - így nem áznak a vízben a zöldségek -, ezzel főzöm meg őket, aztán jöhet a legújabb barátnőm Botmixer, aki babapéppé varázsolja.

1. nap 2 kanálka krumpli kóstolóval kezdtünk, ahogy ajánlják. Hááááááát rém rossz íze volt a sima pépesített krumplinak, hiába higítottam egy kis vízzel
2. nap almát adtam hozzá, így már sokkal boldogabban csúszott a cucc, ebből 10 kanálka ment
3. nap fél üveg almás krumplihoz kevertem 2 kanál répát (dm Babylove biorépa, kis üveges, kóstoltatáshoz pont jó, ennyivel nem érdemes pepcselni)
4. nap picit több, mint fél üveg almás krumpli a maradék répával
5. nap nem volt krumpli, így csak répát pároltam almával, kis tápszerrel hígítottam, hát ez nagyon bejött neki
6. nap (ma) tegnapról maradt kb. 1/3 üvegnyi cucc, ehhez pároltam krumplit, répát, tápszerrel mixelve, ez is boldog szájtátással fogyott!

Most itt tartunk:-)

Általában úgy készítem a kajcsikat, hogy 2 adag legyen, eltettem pár bébiételes üveget és ezekbe porciózom  ki, így látom a mennyiséget. A tápszert pedig természetesen frissen keverem hozzá. Pl. ma a 2 kisebb krumpli+3 közepes répa 2 napi mennyiség lett.

Ja és Őmicisége kapott egy szuper trónust is az evéshez - nagyon jó akció volt a Brendonban -, komolyan mondom ebben olyan ügyesen tátja a száját, mint ha a székhez adták volna a tudást:-)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése