2010. 10. 26.

Sütőtök

Ha ősz, akkor sütőtök, a színe, az illata, az íze. Ráadásul mindketten nagyon szeretjük, sőt kiderült, hogy most már hárman vagyunk egy tökre, a kiscsajunk is becsatlakozott:-)
Emmával a napokban kezdtem el kóstoltatni, a pár kanálnyihoz először üvegest vettem, tegnap már 10 kanállal kapott a krumplis répába, ma viszont élesben, szólóban ment a dolog.
István apukája Érden direkt Micinek termesztett sütőtököt, ami galád módon átszaladt az összes szomszédba, ki az utcára, csak a kertben alig maradt belőle. Talán 10 tök ha lett, ennek is csak töredéke érett be szép sárgára, a legszebbek természetesen Emmára várnak. 
Egy haloványabb tököcskéből csináltunk a hétvégén sütőtök krémlevest, a maradékot sütöttem ma meg, hááááááát olyan finom édes, zamatos volt, hogy hihetetlen, úgyhogy ebből gyorsan botmixereztem 2 babaadagnyit, kis vízzel hígítottam, evés előtt pedig egy kis tápszert kevertem bele. Emma úgy tátogott, mint akit már egy hete éheztetek. Ezek után kíváncsi vagyok, hogy a tökéletes, kincstári daraboknak majd milyen ízük  lesz...
Szóval a sütőtök nálunk jól vizsgázott :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése