2012. 06. 28.

lila sapKalapos hölgy

A tavaly nagyon sikeres lepkés, madárkás, virágos anyagból idén lila színvilágú is érkezett a boltba, ebbe is első látásra beleszerettem, gyorsan vettem is belőle amikor megláttam!
Alig vártam, hogy készíthessek belőle valamit, tervezgettem, mivel gazdagítsam Micit;-) Aztán jött egy sapKalap megrendelés, ahol rám bízták a választást, csak rózsaszínes vagy lilás legyen. Nem is volt kérdés, hogy ebből készüljön a hozzá vett halványlila tűpöttyös anyaggal. Ennek is mindkét oldala hordható, ahogy a képeken is látszik. Mici volt a fotómodell, mint mindig, igaz az ő fejére ez a méret már picit kicsi.
Talán még szebb lett, mint a fantáziámban, a lila szalag olyan kerekké teszi az egészet!!! 
Én IMÁDOM!!! Ők is:-)))



A Meska boltomban már kapható!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése