2012. 07. 07.

babakocsi felújítás

Sanszos, hogy minden lányos háztartásban akad egy ilyen összecsukható babakocsi. Pontosan annyit bírt, amennyit az ára megkívánt, tulajdonképpen tönkre ment mielőtt Micus a babázós kort megérte volna. Még akkor vettük, amikor Emma elindult, és ebbe "kapaszkodott", persze igazából nem, mert felborult volna, de ezt tolta maga előtt és baromi magabiztosan lépkedett vele! Jól átvertük;-) A váza tök jó állapotban volt, de a beülős rész igazán vacak anyagból készült, elszakadt már pár helyen. Szóval meg kellett menteni!!!
Azzal kezdtem, hogy a varrás mentén szétvágtam az ülő részt, kibontottam az öveket és a tetején lévő tartó gumikat.
Ez alapján kiszabtam a részeket. Én kétféle anyagból varrtam, alulra egy vastagabb vászon került, felülre pedig a kedvenc rózsás IKEA anyagom - most mindent ebből készítek:-)) 
Átjelöltem rájuk mindent az eredetiről, hogy mettől-meddig kell összevarrni a hát- és az ülő részt, és hova kerüljenek majd a pántok. Aztán először  ősszevarrtam külün-külön a pink és a rózsás réteget. Utána összepasszítottam a két részt, közéjük fogtam az ülőpántokat és a rögzítő gumikat. Úgy varrtam össze, hogy hagytam egy kis nyílást ahol majd kifordíthatom.
Kifordítottam, utána pedig a szélén körben letűztem. Kifordítás előtt én az íves részeket cikkcakk ollóval szoktam körbe vágni, így sokkal szebben kifekszik utána.
Végül felpróbáltam a vázra, amin tökéletesen állt:-))))
Tadadadaaaaaaaam, éééééééés készen van Mici új babakocsija!!! Ahogy ő mondja: Mami varrt nekem új babakocsit:-)))) Már ezért az egy mondatért megérte;-) Nem?
Na jóóóóóó egy kicsit Emmásítottam rajta;-)

Ne féljetek belevágni, talán egy óra volt az egész hadművelet, és lett egy szupi új, egyedi, személyre szóló babakocsija a kisasszonynak!


2 megjegyzés:

  1. Ügyes, nekünk is van egy kidobásra szánt darab, lehet, hogy mégis felújítjuk!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Hajrá-hajrá!!! Kérdezz nyugodtan, szívesen segítek:-))

    VálaszTörlés