2012. 07. 01.

Mici és a bilitéma

Már egy ideje barátkozunk a témával, bugyipelus, bilire ülés, csinos kisbugyik felpróbálgatása és társai. Került már a bilibe kicsi és nagy egyaránt. Eleinte nagyon lelkesen ment a dolog, aztán valahogy nem akaródzott, én pedig nem erőltettem. Ettől függetlenül beszéltünk róla sokat, hogy a nagylányok bilibe pisilnek, és csinos bugyikát hordanak, és aki óvodába megy annak már nem vesznek a DM-ben pelust...
Mióta meleg van azóta többször megpróbáltam, hogy pelus nélkül van délelőtt, kitettem neki a bilit, általában azt játszotta: pisilnem kell felkiáltással ráült, belecseppent három csepp és ment egy 1 órás pacsálós kézmosásra, természetesen egyedüüüüüül! Ezt 4-5 alkalommal megismételte, aztán eltűnt játszani a szobájába , majd egy kis idő múlva szólt, hogy Mamika bepisiltem, gyere töröld fel:-)) Ezt olyan 1,5 hete 2-3 naponta eljátszottuk, nem próbálkoztam vele minden nap.
A múlt héten Orsi barátnőm mondta, hogy ő elviszi Noelt a játszótérre is pelus nélkül, nekem eddig eszembe sem jutott, hogy házon kívül is próbálkozzunk - persze Budaörsön volt a kertben pucérkodás, bilizés, de az más.
Szóval pénteken gondoltam egyet és ráadtam a kisbugyit és mondtam Micinek, hogy nézzük meg, milyen ügyes nagylány, ma egész nap pelus nélkül lesz. Ment a pisilés, tök ügyesen. Aztán ebéd után kapott egy szelet csokis puffasztott rizst (ritka alkalom), baromi boldog volt, persze kért volna még, én pedig mondtam neki, hogy csak egyet szoktunk enni, de ha belekakilna a bilibe, biztosan olyan boldog lennék, hogy kapna még egyet (hozzáteszem sosem teszünk ilyen alkukat)!
Lefektettem aludni pelusban, ébredés után megint kisbugyi, játszott, ment pisilni amikor kellett, aztán megint ráült és közölte, phűűűű büdi kaki, felállt, megnézte és közölte óriáskóbászkaki, kérek sümentét (ez nála a sütemény). Ééééé tényleg AZ volt!!! Hát én bőgtem volna örömömben, de inkább röhögtem, agyon dicsértem, természetesen popsitörlés és kézmosás után betartottam az ígéretem, ő pedig baromi boldogan elmajszolta a jutalmat:-))
Délután Érdere mentünk meggyet szedni, BUGYIBAN!!! Vittük a bilit, hazafelé 1x kellett megállnunk, szólt, hogy pisilni kell, és úgy is volt.
Szombaton a Pólusban is szólt Istvánnak, hogy pisilni kell, rohantak az autóhoz, Mici ikszben állva tartotta vissza, amíg Apa elővarázsolta a bilit, aztán ebédelni voltunk nagymamáéknál, ott is ment a bilire amikor szükséges volt, és megtisztelte őket is  egy óriáskóbásszal.
Ma már a világ legtermészetesebb dolgaként, szó nélkül ment pisilni, kakilni (2x is), csak azért szólt, hogy menjünk megtörölni. Volt egy baleset, a mi hibánkból, miután kimostam a bilit a kádban fellejtettem, szegénykém pedig mire kivarázsolta és lerakta és lehúzta a bugyit, addigra becsurrant... mondtam neki, hogy ezt a Mami szúrta el, semmi gond, ne haragudjon!
Jaaaaaa és a sümentét soha többet nem kérte a teljesítmény után!!!!! Persze most már azon megy a harc, hogy ráadhassam a pelust alváshoz, mert baromira nem akarja;-)

Nagyon-nagyon büszke vagyok Micire, az én okos, ügyes nagylányomra:-))))

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes!!! :)
    Órisákóbászkaki :-D behalok :-D

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük!!!
    És hallanád azt a hangsúlyt ahogy mondja:-)))

    VálaszTörlés