2010. 10. 17.

Mici rajongó lett

A napokban fogadott hugicám, Rozika volt nálunk Micinézőben. 
Tulajdonképpen a Mici nevünk tőle származik. Anno valamelyik tréningelőkészület során eltűnődtünk,- mivel majdnem mindegyik résztvevő nőcinek ez volt a neve -, hogy milyen lehet egy igazi Marika, sosem kellett egymást bíztatni némi mókáért, én rögtönöztem egy igazi titkárnős Marika bemutatót, természetesen jó szokásunkhoz híven szanaszéjjel röhögtük magunkat:-))) Naná, hogy rám ragadt a név ,ám ő sem maradt ki a tutiból, Rozikává kereszteltem. A nevek napi használatúvá váltak, számtalan becézett változattal, én: Marcsa, Maris, Riska, Mareeka, Mici; ő: Rozzancs, Rozeeka. A végére nekem nagyon megtetszett a Mici, amikor Emmát vártuk, sokan rákérdeztek, hogy hogyan fogjuk majd becézni, és egyszer csak beugrott, hogy lehetne Mici! Így lettünk Micik:-)))
Rozikám azon kívül, hogy a szívem csücske, egy igazi wamp csajszi, basszusgitáros a Grenma nevű zenekarban (ajánlom mindenkinek!!!), no és egy ilyen belevaló nagynéni mi mással lephette volna meg Emmát, mint egy rajongói pólóval, pontosítok body-val. Egy tökéletes, rózsaszín, Grenma feliratú, bébi body-val!!!!
Most éppen mosásban van, de amint megszáradt lefotózom a kis rajongón!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése