2010. 12. 01.

Már megint színes fonalak

Most már lassan egy hónapja szivárgott be a horgolás az életembe. Pont jókor jött, mert nagyon jót tesz a lelkemnek ez a kis alkotgatás, így rövid távon mindig van egy kis sikerélményem:-) Arról nem is beszélve, hogy mindig szívmelengető viszont látni a sapijaimat a kis új tulajdonos babákon, az anyukák kedves sorai pedig igazi cseresznyék a tejszínhabon.
Persze a 24 órás Emmázásnál nincs is jobb, de ez mégis valami más...
Nagyjából 1 hete keresett meg egy csajszi a Meskán, hogy vállalok-e egyedi elképzeléseket is. Nanááááááá, egy kis kihívás, juhéjjjjjjjj, ez kell nekem:-)))) Küldött 3 képet, egy babasapiról, egy babacsizmáról és egy felnőtt sapiról, természetesen rögtön igent mondtam! A babacsizmának külön örültem, mert már régóta tervezem, hogy készítek, lefordítottam már hozzá 1-2 leírást is, csak az alkalomra vártam, ami most eljött.. Azt írta a csajszi, hogy kendőben hordozza a babáját és ehhez lesz praktikus, tök szuper ötlet! Már csak a fonalakat kellett megtalálni, és ekkor bukkantam rá a Barka fonalakra, ááááááááá szerelem volt első látásra, és aztán tapintásra is. A Mosó-Masa fonalakra esett a választásom, merinói gyapjú, finom, puha, meleg, nem szúr, és gépben is mosható, egyszerűen csúúúúcs. Megvettem a fonalakat, na és persze Micinek is két gyönyörűséges gombócot téli sapinak. Hazajöttem, és még aznap este belevágtam mind a három cuccba, egyszerűen nem tudtam ellenállni. Nem lehet letenni, disznó módon kínálják magukat, ma már a Micisapinak is nekifogtam, közben pedig cikáznak a fejemben a gondolatok, hogy még mit is csináljak, egy csomó tervem van!!!
Lefotóztam őket, már a Meskán várják a gazdájukat:-)))
A felnőtt sapinak csak kékes-zöldesnek kellett lenni, ennyi volt az instrukció, rám bízták, sajnos a fotó nem adja vissza a gyönyörű színeket, olyan tenger és moha, ezek a legjobb szavak rá. A babasapit még össze kell varrnom, majd azt is lefotózom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése