2011. 01. 20.

Léna sapkája

Szeretem, amikor egyedi megrendelést kell teljesítenem, amikor valaki él a lehetőséggel, hogy a színskálából választva összeállítja az ő személyes sapiját.
Léna azzal kérdéssel fordult hozzám, hogy készítek-e felnőtt méretben is ilyen sapikat??? Nanááááááá!!!! Macifüles sapit szeretett volna, lekonyuló fülekkel, ehhez egy fotót küldött az elképzeléséről, eredetileg fekete-kék színösszeállításra gondolt, sajnos a kék fonal hiánya miatt változtatnia kellet, így lett fekete-bordó változat - mellesleg gyönyörű a két szín együtt. Természetesen Barka fonalból, a Mosó Masa család Vasorrú és Rőtszakáll színeiből horgoltam. 
Ajándékba egy biztosító tűvel rögzíthető virágot kapott tőlem, így ha a fekete medvéje igazán csajos formában van, kitűzheti:-)))

Íme a sapi:

1 megjegyzés:

  1. De jópofa! Hát nekem azért a fül nem hiányzik róla, de ha a megrendelő kért füleket is... akkor ő az úr!
    Még mindig kalappárti vagyok, de ahogy nézem a sapiidat néha én is belebújnék egybe! Csak félek, hogy szopottgombóc fejem lenne a hatalmas szőrmegallér felett:-DD

    VálaszTörlés