2011. 04. 04.

Hapcivirág

Micinek van egy Lamaze márkájú "Játssz és fejlődj" sárkánya. Bevallom nem vettünk neki temérdek csörgő-zögő cicoma játékot, de ŐT amikor megláttam egyből beleszerettem és meg kellett vennem Emmának. Szerencsére neki is legalább annyira tetszett, mint a Mamijának:-)))
Szóval Sári a sárkánylány - mi csak így hívjuk - azóta is hűségesen szolgálja kiscsajunkat. Felpattintom a hordozóra, a babakocsira, a járókára és Mici mindig talált rajta valami szórakoztatót. Szép színes, különböző tapintású anyagokból készült, egy kis tükör van a farkincája végén, az egyik kezében van egy csörgős ridikülje (végül is nőci), a másikban egy virág, ami valami csörgős anyaggal van kitöltve.
Sári egy ideje már a járóka korlátján lakik, ott szoktunk vele játszani méghozzá hapcivirágosat. Én megkérdezem, hogy hol a hapcivirág, ő odamegy Sárihoz, én megszagolom a virágot és hapcizok egy óriásit. Tehát a klasszikus sztorit játsszuk:-))) Már hetek óta nem játszottuk ezt, ma megkérdeztem: Emma hol a hapcivirág? Erre ő odament Sárihoz és azt mondta Haapszi, így, ezzel a hangsúllyal!!! Azt hittem szétzabálom:-))) Szerencsére Apa is ott volt, bizonyítva, hogy nem az anyai képzelődés áldozatává váltam!
Na megvolt az esti program, Mici rendíthetetlenül Haapszizott látván a sikerét, és fogdosta a csöppnyi csörgő virágot!

Ja és szeretném bemutatni Sárit (pontosabban egy katalógusképét):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése