2011. 06. 21.

Zengő ABC

Arany alma ághegyen,
Bari bég a zöld gyepen,
Cirmos cica egerész, 
Csengős csikó heverész...


Biztos vagyok benne, hogy sokatoknak ismerős már ez a néhány sor!!! 
Én nagyon szerettem ezt a könyvet (is) gyerekkoromban, még most is ha álmomból felvernek, el tudom mondani, bevésődött rendesen:-)))
Móra Ferenc Zengő ABC-jét most kiadták lapozós formában, ami nekünk pont jól jött, Mici ezekkel a könyvekkel már egész jól boldogul, lapozgatja előröl hátra, majd vissza, megunhatatlanul. Ráadásul új nagyon cukkancs illusztrációval készült, amit Pásztohy Panka készített, amúgy az új Hóc-hóc katona is az ő keze nyomát dicséri.  (Bevallom én a régit imádom, fejből tudom, hogy melyik vershez, milyen rajz van)

Mici is nagyon csípi, ha kedve szottyan, hozza, az ölembe teszi, elkezdi lapozgatni, mutogat, én meg mondom. Úgy naponta minimum 8-10 alkalommal:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése