2011. 07. 05.

Sting

Az elmúlt napokban annyi programunk volt, amennyi a múlt évben összesen nem:-)))
Természetesen Piroska érkezése után, számomra a Sting koncert volt a legkedvesebb! 
Sok-sok évvel ezelőtt kaptam egy koncert DVD-t (All This Time), amin egy olasz mediterrán udvarban ad egy baromi hangulatos koncertet. Azt sejtettem, hogy olyan körülmények között sosem fogom hallani, de elhatároztam, hogy ha kis hazánkba jön, ott KELL lennem a koncerten!!! Jött is először a Felvonulási térre, ami lehetett volna élvezetesebb is ha a tömeg kicsit kulturáltabb lett volna, aztán jött tavaly novemberben, ami a 6 hónapos Micink mellett nem jött szóba. Kicsit elszontyolodtam, hogy akkor most már sose, sehová, ami nekem jó, rólam szól stb., deeee szerencsére a sors csíp egy kicsit, ez már többször kiderült:-)) István meghallotta, hogy a nagy sikerre tekintettel megismétlik a tavalyi koncertet, meglepett, és már a jegyértékesítés első napján beszerezte a kedvező árú és igazán jó helyre való jegyeinket:-)))
A Pasi szuper volt élőben (is), gyönyörű a hangja, és nem sajnálta tőlünk a jó zenét, 20-23 óráig tartott a koncert, ebben volt egy 20 perces szünet, de a többi full zene volt! Nagyon jó esett ez a kis feltöltődés:-)))

Köszönöööööööööm István!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése