2011. 08. 02.

Mohair sapka újszülött fotózáshoz

Megint fotóskelléket készítettem!

Érdekes megbízást kaptam Judittól, egy fotót küldött, amihez hasonló áttört, légies, pihe-puha sapikra vágyik, ennyi volt az instrukció. Szeretjük az ilyen kihívást:-)))
Fehér és lila mohair fonalakra esett a választásom. Így utólag be kell, hogy valljam, még sosem dolgoztam vele! Fantasztikus érzés, alkotok valamit, ami szinte nincs is ott a kezemben, szinte súlytalan, lebegő gyönyörűség. 
Hogy hogyan váltak be a gyakorlatban? Az alábbi fotók alapján nagyon:-))

Gyönyörködjetek Ti is Judit csodaszép képeiben, amiket ezúton is nagyon köszönök neki!
  
Nektek melyik a kedvencetek? 

Itt tovább csodálhatjátok Judit munkáit:

4 megjegyzés:

  1. Ó, édesistenem, az a fehér sapi annyira édes! Vagyis a babóca édes benne, a sapi meg egyszerűen szuper! Ahogy nézegetem, egyből szülni támad kedvem....:)

    VálaszTörlés
  2. hát az igazat megvallva mind a 3 gyönyörü, de nekem az elsö olyan mint egy szuny´káló kis erdei tündérke és álomszép ♥
    a sapi meg mint mindig pantasztikus, neked is álomkezeid vannak Dóra! :)

    VálaszTörlés
  3. Labidiga: méééééég NE, tessék várni egy kicsit, mindjárt itt a szeptember:-)))
    Bernadett: köszönöm a szép szavakat!!! na és Judit jó szemeiről se feledkezzünk meg:-))

    VálaszTörlés
  4. Nem gondoltam én azt olyan komolyan... mert ahogy közeledik a finis, egyre jobban majrézok ám tőle...:)
    De erőteljesen elgondolkoztam Judit képei láttán, hogy nem élhetünk egy klassz családi sorozat nélkül...:)

    VálaszTörlés