2011. 09. 13.

Első nagy utazásunk

Nyaralni jártunk, mégpedig Horvátországban, ez volt Mici első külföldi útja:-)))

Sokat filóztunk, hogy nekivágjunk-e, de a kisasszony eddig minden változást olyan természetesen vett, hogy 100%-ig biztos voltam benne, hogy semmi gond nem lesz. Tök szuperül viselte az utat, pedig délre mentünk Trogir mellé ami több, mint 7 óra utazás. Szerencsére a benzinkutak mellé már parányi játszóterek is járnak, ahol nációtól függetlenül tudott haverkodni, csúszdázni, addig nekünk is jól esett egy kis lábnyújtogatás.

A szállás csúcsszuper volt, pont olyan, mint a fotókon, ide kattintva megtaláljátok, mi a földszinten laktunk. Micinek volt külön szobája, így az alvási szokásokon sem kellett változtatnunk. Tulajdonképpen vagy a hatalmas teraszon időztünk, élvezve a kilátást a tengerre, vagy a tengerparton pancsoltunk. Azt hiszem gyerekkel nem is érdemes máskor menni, csak így utószezonban. Nem pusztultunk meg a melegtől, nem égtünk meg, a tenger kellemes hőmérsékletű volt, tök családias, nyugis volt az egész. Egyszóval imádtuk:-)))))
Nagyon jó volt 1 hétig hármasban lenni, István csak ámult Micin, hogyan tesz-vesz, dumálgat, segít.
Emmának nagyon bejött a tenger, mint eddig az összes víz, nem hajlandó a bugyis változatú 3 karikás gyerekövben meglenni, csak karúszó (ebben sétál a kisvízben) és sima úszógumi. Rájött hogyan kell a lábával kavarni, hogy közöttünk úszkáljon, vagy körbe forogjon, természetesen hatalmas kacagással társítva. Muszáj lesz valami úszásra járni vele, nagyon ügyes volt!!!
A strandra vezető utat mindig gyalog tette meg, a háztól először egy kb. 60 méteres meredek szakasz vitt le, aztán egy kellemes parti sétány vitt a kavicsos parthoz kb. 300 méter, Micúrka minden nap megtette oda-vissza, volt, hogy 2x is, nagyon ritkán kérte csk, hogy vigyem. Igazi kis hősnő, nagyon büszkék voltunk rá!!!!
A tenger rendíthetetlenül BA (Balaton) volt:-))) De ha kérdeztem, hol a tenger mutatta...
Amúgy a nyaralás alatt, de leginkább az utóbbi pár napban nagyon beindult a beszélőkéje, de erről írok majd külön! Mindent megért pl. amikor kajához terítettem és mondtam neki, hogy segítsen kihozni a tányéralátétet, becsatogott a konyhába, kinyitotta a második fiókot és már hozta is őket nagy büszkén.

Egy kis képes beszámoló:

strandoltunk...

művelődtünk...

várost néztünk...

ettünk-ittunk...

nagyoooooooon jó volt:-)))

1. Jaj, de nagyon vártam már a beszámolódat! Látszik a képeken, hogy remekül éreztétek magatokat! Mici továbbra is tündéri! :)

2. :-))) Tényleg nagyon szuper volt!!!