2011. 09. 19.

Váratlan veszélyek

Talán még nem írtam róla, de az én Mamim egy laboratóriumban dolgozik.
A minap járt náluk egy rémült anyuka a 4 éves gyermekével, aki a játszótéren, játék közben egy injekciós tűt talált az egyik padon!!! Normális környék, bekerített játszótér!!! A tű csak magában volt, szinte észre vehetetlenül, nem volt hozzá fecskendő, vagy bármi ami arra utalt voltan mire használták. Szerencsétlenségükre megszúrta a tű a baba kezét:-( 
Most mindenféle vérvizsgálatot elvégeznek nála Hepatitis, HIV stb.

Tudom, hogy Tis is figyeltek, én is figyelek szüntelenül, de úgy látszik még jobban kell!!! A legváratlanabb veszélyek leselkednek mindenhol!!!


1 megjegyzés:

  1. Bakker, ez nagyon durva!

    Még anno Dániában láttam, néhány városban több helyen is kitelepítve pici "szemetes"-t, csak az elejére egy injekciós tű volt festve...ott legalább volt hova dobni, bár akkor ezen is szörnyülködtem egy sort....

    VálaszTörlés