2011. 10. 12.

Mia álomSapija

Mia pink sapiját az őszi mellényéhez készítettem. Hiába nem lehet elég korán kezdeni, a dolgoknak illik illeniük egymáshoz:-)) Az anyukájától kaptam egy fotót az őszi mellényéről, ami lila alapon apró, színes szívecskés volt, ehhez passzoló sapit kellet kitalálni, ami védje a fülét, meleg legyen, de még nem a téli vastag változat. Együtt álmodtuk meg ezt a pink fejfedőt. 
Ez a sapi Barkáék Libikóka fonalából készült, ez egy vékony, 100% superwash gyapjú (gépben mosható) pihe-puha fonal. A sapi Galagonya színű, egy falatnyi Mályvacukor virággal. Füles sapit eddig még nem próbáltam cakkos széllel, de szerintem nagyon csajos lett:-)
Így áll a sapi a gyönyörűséges, ropogós szemű Mia kisasszonyon:
Köszönöm Petrának, hogy megmutathattam a képet!
A sapi a Meska boltomban megrendelhető!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése