2013. 07. 17.

Ujjászületés

Azt hiszem a bejegyzésem címe mindent elárul:-)))
Sok-sok dolog történt ezalatt a pontosan 1 év alatt, amíg nem jelentkeztem, de ezekről majd később!!!

Aki ismer tudja, hogy mennyire nem találtam a helyem ott ahol eddig laktunk - pontosabban István lakásában. Sem a környék, sem a lakás nem tudott az otthonommá válni, pedig ott váltunk családdá, Emmát oda vittük haza, ott töltöttem a napjaim nagy részét az elmúlt három évben.
Tavaly végre megszületett a komoly elhatározás a költözésre, és egy hónapja ránk talált a lakásunk új lakója. Mindebben az a hihetetlen, hogy szinte egyszerre mi is rábukkantunk az OTTHONunkra:-))) Ezt a lakást nem végleges megoldásnank szánjuk, de egyelőre tökéletes családi fészek lesz!!!

Az álomLakás egy 71 m2-es, brutálisan lepukkant budaörsi panel laki, aminek boldog tulajdonosai vagyunk tegnap óta! Bizony van saját kulcsunk, szóval most már senki sem állíthat meg mindket, hogy teljesen szétkapjuk, és valami gyönyöráséget varázsoljunk belőle!!!

Én az első pillanatban tudtam, hogy Ő a miénk lesz!


Kimondhatatlanul boldogok vagyunk, hiphiphurrrráááááá!!!

6 megjegyzés:

  1. GRATULÁLOK, sok sikert, erőt, kitartást az új lakás felújításához, legyetek nagyon boldogok benne!!! ;) <3

    "és egy hónapja ránk talált a lakásunk új lakója" Ezt hogy érted?

    Dolly

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük:-)))
    Hirdettük-hirdettük, jöttek-mentek a nézelődők, és egyszer csak jött egy csajszi, aki azt mondta őt itt tudna élni, és megvette, tudod pont rá vártunk ;-)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, sok sikert hozzá!

    VálaszTörlés
  4. Jah, én nem így értettem :D Bocsi, ma KO vagyok már... :) Azt hittem hirtelen, hogy gyermekáldás stb... :)))

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés