2010. 08. 20.

Látogatóban Noelnél

Nagyon szerencsésnek mondhatom magam, mert a barátnőm 10 héttel később szült, mint én. Az ember lánya álmodozok arról, hogy egyszerre szül a barátnőivel, de a megvalósulásnak pici az esélye, na nekünk sikerült! Így nagyjából a terhességünk is párhuzamosan zajlott, én kitapostam az utat, ő meg jött utánam:-)
Orsi felnőtt koromban lett a barátnőm, kb. 6 éve, azóta sok mindent megéltünk együtt, utazások, nyaralások, bringázások, jó kis beszélgetések, pasik és most babázunk, juhéjjjjj!
Noel teljesen más, mint Emma, amíg nem volt gyerekem, egyformának tűntek a kisbabák, most már látom, ez nagy butaság. Noel pasis, hatalmas kék szemekkel, reklamál a kaja után, Emma csajszi, finom vonásokkal, csendesen vizsgálja a nagyvilágot. Kíváncsi vagyok mit fognak együtt művelni, amikor nagyobbak lesznek!
Orsiék nem régen költöztek el Budapestről, elhúzott innen a szívük a nyugiba, így inkább az agglomerációt választották. Most egy szép kis parasztházban laknak, hatalmas kertjük van vagy 50 gyümölcsfával, nagyon vadregényes. Hmmm amikor ott vagyok, eljátszom a gondolattal, milyen lenne így élni... jó is és rossz is. Jó, mert harapni lehet a levegőt, mert ott az emberek 1000x barátságosabbak, mert szuper a saját kertben termett zöldség-gyümölcs, mert Emmának maga lenne a Paradicsom, mert van tér. Rossz, mert sosem laktam vidéken, így nem tudom való-e nekem, mert a sötét, hideg téli napokat nem tudom hogyan viselném ott, mert 1x Emma iskolás lesz és ott nehezebb önállónak lennie. Mondtam is Orsinak, hogy a mellettük lévő házba kellene jönnünk:-))) Szóval nem tudom, de álmodozunk, mert ebből a lakásból tutira el kell költöznünk, ezt már eldöntöttük... Mint tudjuk az álmok már sok jó változást indítottak el, így egyelőre ebben a stádiumban maradunk.
Visszatérve a látogatásra, nagyon jól sikerült ez a babás nap! Szerencsére a picúrok egyszerre voltak éhesek, egyszerre aludtak, így mi is tudtunk picit dumcsizni. Megbeszéltük, hogy ebből heti rendszert csinálunk, mert mindkettőnk bezártságának jót tett! Egyelőre én megyek, szerencsére csak fél órára laknak tőlünk, ha neki is lesz megint kis autója, akkor ők is jönnek és csinálunk jó kis programokat!
De jó lesz nekünk:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése