2011. 04. 07.

Emma betűk by dekorABC

Bevallom Ivett betűit már nem sokkal a Meska regisztrációm után kiszúrtam, egyedi, különleges, ötletes, finom, aprólékos kidolgozású filcbetűket készít, amikből gyerekneveket, beceneveket fűz. Minden négyzetmiliméterében szeretet van, mert szerintem ilyen kedves dolgokat csak azzal lehet készíteni!!!
Egy nap vettem a bátorságot és megírtam neki, hogy teljesen beleszerettem a betűibe, és véletlenül nincsen-e szüksége gyereksapira, mert szívesen csereberélnék vele. Kiderült, hogy ő is ismeri már a sapijaim és örömmel elfogadna egyet a 1,5 éves lánykája buksijára:-))) 
Így lettek ők egy álmoDóra sapival, mi pedig egy gyönyörűséges Emma felirattal gazdagabbak!  Kérésemre Miffy nyuszikat csempészett a betűinkre (Emma szobájában őket festettem a falra), szerintem tökéletes lett. Mivel Mici szobáját szeretném egy picit átvariálni, így egyelőre a nappali polcán lakik, de így legalább egész nap gyönyörködhetek benne:-))

Szóval sok szeretettel ajánlom Ivett betűit bárkinek, bármilyen alkalomra!!!
Nézzetek szét a Meska boltjában: dekorABC

Emma betűi:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése