2011. 04. 11.

Kellékek babafotózáshoz

Említettem, hogy írok majd eltűnésem okáról... Természetesen a horgolás volt a fő "bűnös":-))) 

Egyrészről tavasszal beindult a sapigyártás, szerencsére rengeteg anyuka álmodta a sapijaimat a gyermeke fejére. Ha kapok tőlük engedélyt majd mutatok képeket az álmoDóra sapikban pompázó babákról!

Másrészről volt egy új, érdekes megbízásom, egy nagyon kedves csajszi most kezd komolyabban újszülött fotózással foglalkozni, ehhez kellékekre volt szüksége. Szerencsére rám talált, így ezeket én készíthettem el. Bevallom nagyon élveztem a munkát, mert így most mást kellett horgolni, ráadásul kisfiús kellékeket! Úgy indult a dolog, hogy szüksége lenne egy zsákra, egy gubóra és 1-2 sapira, aztán beindult mindkettőnk fantáziája, plusz a Neten kutakodva is van bőven inspiráció, szóval sok-sok kellék lett belőle. És, hogy kerek legyen a történet, a mi Murphy barátunk is közbe szólt, a még meg nem született modell - akinél az új kellékek tesztelését tervezte Reni -, belehúzott és 2 héttel előbb érkezett!!! Szóval én napközben Miciztem és próbáltam ellátni a háztartást, éjjel pedig horgoltam a kellékeket párhuzamosan a megrendelésekkel... amúgy én imádom a pörgést, de az utóbbi időben egy kicsit már elszoktam tőle, így most az igazat megvallva jól elfáradtam! Deeee sikerült mindent teljesíteni:-))))

Egy kis ízelítő a babafotós kellékekből:

Süti sapi

Babazsák+sapi szett

Amerikai focilabda sapi

Nyuszi szett

Zöldborsó gubó

A babafotós kellékek a Meska boltomban megvásárolhatók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése