2011. 12. 31.

viszlát 2011, helló 2012:-))

Szívem szerint rengeteg dolgot leírnék az elmúlt évről, hiszen hihetetlen sok dolog történt. Mici hatalmasat fejlődött, mi ténylegesen családdá váltunk, hiszen egy jövő-menő gyerekkel már megkóstoltuk a jövőben mennyi sok csoda vár ránk!
Az álomSapik és álomRucik az ország minden tájára, sőt még a világ néhány tájára is eljutottak, kedves köszönő levelek és büszke sapitulajdonos fotók mondják el, hogy valami jó dologba vágtam bele.
Szerettem volna minderről összegzést készíteni, de az olyan lezárásféle lett volna, nekem pedig eszemben sincs:-))) Sőőőőőt!!! Tele vagyok tervekkel!!!

Úgy döntöttem én évnyitó összegzéssel kezdem majd az új évet. 

Olyan szép páros szám, 2012, imádom, kettő darab 2-es is van benne. Ez a mi számunk csak jót hozhat:-))) Vágyaink vannak, kisebbek-nagyobbak, ha beteljesültek, majd elmesélem!!!

Szóval nagyon várunk 2012!!!!

Mindenkinek olyan boldog új évet kívánok,
amilyenre mindig is vágyot!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése