2012. 02. 13.

álomBabák

Biztosan emlékeztek még Lencsire, ő volt Emma első babája, ő azóta is nagyon nagy becsben van tartva, minden alvásnál ott fekszik mellette, neki süt-főz. Tök cukin Encsinek, Encsikének hívja:-)))
Ennek a babának a mintájára készült tesómék kislányának a névnapjára Piroska baba is. Ő már sokkal formásabbra sikeredett, gyönyörűséges hajzuhataggal, piros-fehér ruhakombinációban.
A Facebook oldalamon is megmutattam már a kisasszonyt, és jó néhány anyuka beleszeretett:-) 
Legnagyobb örömömre több fiús anyuka is kért tőlem babát, így készült el Zsombi babája Döme is. Anyukájával kicsit ötleteltünk rajta mit is viseljen, így lett egy pólós, kantáros farmeres, kendős kispajtása a fiatalembernek. Fiú hajat még nem csináltam eddig, vastag pamut fonalat választottam hozzá, szerintem nagyon jól sikerült! Ami a legfontosabb élőben is nagyon tetszett nekik:-)))

Rájöttem, nagyon szeretek babákat készíteni:-))) Olyan jó ahogy 2 kiszabott lap anyagból 3D kisemberekké válnak!

Piroska Piroskája:-)
Zsombi Döméje:-)

Hamarosan mutatom a többi személyre szóló álomBabát is!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése