2011. 02. 02.

Maci és az ő barlangja

Avagy meddig is tart még a tél?

Ha valaki nem ismerné, van egy népi megfigyelés, miszerint február 2-án kibújik a mackó a téli álom után a barlangjából és ha megijed az árnyékától, akkor visszabújik és sokig tart még a tél.

Na én ezt minimum 35x hallottam már az életemben, mindig akadt valaki, aki úgy gondolta, hogy nem tudom milyen neves napon is születtem.
Úgy gondoltam ennyi év után eljött az ideje, hogy a dolog végére járjak, van bérletünk az Állatkertbe, így több se kellett, ott ejtettük meg a napi sétát, Zitussal és Tomival. Mivel szervezett programok is voltak, így százcsilliárdnyi gyerekcsoport lepte el az Állatkertet, különös képpen a mackók tájékát volt nehéz megközelíteni. Sajnos így az énekes maci  kicsalogatóról és az etetésről lemaradtunk, de a bizonyítékot minden áron sikerült megszereznünk:-)))

Így aludtak a macik KINT:-)

Aztán az egyik sétált egyet

Én egy Kismackóval a kezemben és nagy mackóval mögöttem

Na vajon meddig tart a tél???


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése